Laatste reisverslag - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van joke wilbrink - WaarBenJij.nu Laatste reisverslag - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van joke wilbrink - WaarBenJij.nu

Laatste reisverslag

Blijf op de hoogte en volg joke

29 April 2015 | Nepal, Pokhara

Lieve mensen,

Wij zijn weer veilig thuis!
De laatste dagen in Nepal waren enerverend en angstig.
Zoveel doden en schade.
Veel van de prachtige historische gebouwen die we gezien hebben en waar jullie foto's van hebben gezien zijn er niet meer......
We weten dat de staf, leerkrachten en overig personeel van SGCP de aardbeving hebben overleefd; één chauffeur hebben ze nog niet kunnen traceren. Hij was op weg naar het dorp van zijn ouders...
Wat de kinderen betreft blijft het onzeker en afwachten.
Wie komt er wel en wie niet naar school volgende week?
Het is te hopen dat de hulpverlening gauw naar de gebieden die
nog niet bereikt zijn, op gang komt.
Hier laat ik het bij; jullie snappen vast wel dat ik nu geen zin heb om leuke verhalen over onze vakantie-ervaringen, die overigens mooi waren, te schrijven.

Dank jullie wel voor jullie reacties en medeleven.

• 29 April 2015 - 19:51

Inge:

Gelukkig zijn jullie veilig thuis!
    Met dank aan de vele engeltjes op jullie schouders.
    Sterkte met het verwerken van alle dingen die jullie gezien hebben.

Liefs Cees en Inge

• 29 April 2015 - 20:21

Anja Pilates Heiloo:

Blij te weten dat jullie veilig zijn. Verschrikkelijk het zo te hebben moeten eindigen!

• 29 April 2015 - 21:21

Jos En Mia :

Wij zijn heel blij met dit bericht. Wij waren erg ongerust. Liefs.

• 29 April 2015 - 21:22

Loes:

Gelukkig dat jullie weer veilig in Heiloo aangeland zijn. Denkend aan al die mensen die dat geluk niet gehad hebben,wens jullie veel sterkte en energie om de nare ervaringen te kunnen verwerken en vooral de prettige herrinneringen te blijven houden aan jullie reis. Veel liefs, Loes

• 29 April 2015 - 21:39

Corrie De Bruin:

Ad en Joke.

Gelukkig zijn jullie weer veilig thuis.
    Wij Frans en ik waren wel ongerust.
    Je hebt wel even tijd nodig om alles te verwerken.
    We zien elkaar.
    Lieve groet Corrie.

• 29 April 2015 - 21:40

Ina Mosch:

Lieve Joke en Ad,
    Ik ben heel blij dit bericht van jullie te lezen.
    Dit moet ongelooflijk spannend en moeilijk voor jullie zijn,om zo de mensen en het land achter te laten.
    Wens jullie veel sterkte en een warm bad bij thuiskomst.Tot later,groeten,INA

• 30 April 2015 - 08:28

Lidy:

Blij dat jullie veilig thuis zijn! Liefs

• 30 April 2015 - 09:09

Sonja:

Wij zijn super blij dat jullie weer terug zijn. En wat fijn, dat op de chauffeur na,iedereen die jullie kennen veilig is.
    Dikke kus.

• 30 April 2015 - 11:16

Lisette En Frits:

Beste Ad en Joke,
    met wat een dubbel gevoel moeten jullie nu thuis zijn, schitterende ervaringen (bedankt voor het delen daarvan) en dan zo'n verschrikkelijk triest einde....
    Fijn dat jullie veilig thuis zijn.

• 30 April 2015 - 12:23

Henk En Lucy Stienstra:

Ad en Joke,
    Na de spanning over jullie, vinden wij het fijn dat jullie nu weer veilig thuis zijn.
    Sterkte met de verdere verwerking.
    Groetjes Henk en Lucy.

• 30 April 2015 - 14:10

Margreet :

Wat heftig om mee te maken. Gelukkig zag ik jullie weer veilig thuis. Neem de tijd om te "landen". Wat een geluk dat jullie project en de mensen waar jullie een band mee hebben opgebouwd nog leven.
    Er zijn nu even andere hulpacties nodig.

• 30 April 2015 - 15:16

Elly :

Lieve Joke en Ad,
    Fijn te horen dat jullie weer veilig thuis zijn. Veel aan jullie gedacht de laatste dagen.
    Veel plezier beleeft aan jullie eerdere verslagen, maar dan zo jullie reis te moeten eindigen . . .
    Veel sterkte met het verwerken van deze angstige ervaring.
    Lieve groetjes Elly en Sjoerd

• 30 April 2015 - 17:20

Greet Bijman:

Lieve Joke en Ad,
    Gelukkig, jullie zijn weer veilig thuis!
    Maar wat heftig om Nepal zo te moeten achterlaten!
    Nu eerst maar bijkomen van de doorstane emoties.
    Lieve groeten:
    Greet

• 01 Mei 2015 - 10:34

Ria, Pilates Heiloo:

Joke en Ad,
    Fijn te lezen dat jullie ongedeerd terug in Heiloo zijn. De laatste dagen in Nepal moeten héél erg geweest zijn. Wat een vreselijke ervaring. Sterkte !!
    groeten Ria

• 03 Mei 2015 - 09:48

Mariline :

Geweldig Joke en Ad, dat ik een berichtje van jullie ontvang dat jullie weer veilig thuis zijn gearriveerd. Uiteraard heb ik mij ook veel zorgen gemaakt om jullie. Ik zit nu een weekje bij Francis in Frankrijk. Ik spreek jullie later. Ben nu opgelucht. Groetjes van ons beiden.